Virtualna vježbaonica ŠRC-a

Virtualna vježbaonica ŠRC 2048x1152

Športsko-rekreacijski centar Sisak je ustanova koja provodi sadržaj sporta, sportske rekreacije, kineziterapije, zabave i društvenih programa.
Popis vježbi:
A) Vježbe u stojećem raskoračnom stavu, blago savijenih koljena, svjesno uvučenog trbuha:
1. ROTACIJA GLAVE / Broj ponavljanja: 15 x u desno i 15 x u lijevo
2. SPAJANJE LAKTOVA U VISINI RAMENA / Broj ponavljanja: duga amplituda 10 x i kratka amplituda 40 x
3. SPAJANJE LAKTOVA IZA LEĐA / Broj ponavljanja: duga amplituda 10 x i kratka amplituda 40 x
4. OTKLON TRUPA / Broj ponavljanja: 20 titraja jednom rukom + 30 titraja s dvije, u desno i ponoviti u lijevo
5. ZARUČENJE U PRETKLONU / Broj ponavljanja: približavati ruke titrajima 50 x
6. PRIVLAČENJE TIJELA / Broj ponavljanja: privlačenje tijela u prostor između nogu 30 x, privlačenje tijela na jednu nogu-čelom na koljeno, 30 x i ponoviti isto na drugu nogu

 

B) Vježbe u stojećem stavu uz zid, koljena/o blago savijena, svjesno uvučen trbuh, rukom/ma se pridržavamo za oslonac- zid, stolica
7. POČUČANJ OTVORENIH KOLJENA / Broj ponavljanja: 100 titraja
8. TITRANJE U ODNOŽENJU / Broj ponavljanja: 50 titraja svakom nogom
9. GURANJE PETOM IZA TIJELA / Broj ponavljanja: 50 titraja, guranja petom svakom nogom

 
C) Vježbe na podlozi, četveronoške i ležeći
10. DIJAGONALA ČETVERONOŠKE / Broj ponavljanja: svakom stranom ponoviti 20 x
11. ZANOŽENJE, RAZNOŽENJE / Broj ponavljanja: 20 x
12. PODIZANJE TRUPA NA TRBUHU / Broj ponavljanja: 50 titranja
13. PODIZANJE TRUPA IZ LEŽANJA NA LEĐIMA / Broj ponavljanja: 100 titranja
14. RUKOM DO SUPROTNOG GLEŽNJA / Broj ponavljanja: 40 titranja
15. PODIZANJE ZDJELICE / Broj ponavljanja: 20 podizanja svakom nogom
Vrijeme odmora između vježbi: vrijeme izmjene položaja tijela za sljedeću vježbu

 
Na kraju vježbanja potrebno je:
– relaksirati mišiće cijelog tijela istezanjem od glave prema stopalima, od sjeda do stajanja i time pojačati izmjenu krvi kroz mišiće,
– kroz nekoliko dubljih udaha i izdaha pojačati na kraju unos kisika u organizam koji će djelovati na izbacivanje toksičnih tvari iz organizma.

 
Program vježbanja koji se sastoji od baze –calaneticsa i mješavine vježbi iz pilatesa, yoge, power yoge, new body, stretchinga u ponudi ŠRC-a osmislila je Helen Ostojić.

 
Calanetics je sustav vježbi koji se izvodi pokretima kratkih amplituda velikog broja ponavljanja, da bi se aktiviralo svako mišićno vlakno. Na svakom treningu izvode se vježbe za cijelo tijelo s rekvizitima ili bez njih i prilagođene su za sve dobne skupine vježbača, za sve razine kondicijske pripremljenosti posebno za početnike u svijetu vježbanja, djeluje i poput korektivne gimnastike koja učvršćuje tonus mišića, aktivira i regulira rad svih sustava u tijelu od krvožilnog do probavnog i respiratornog.

 
Vježbe u CALMIX- u utječu na razvoj fleksibilnosti, koordinacije, ravnoteže, izdržljivosti i jakosti mišića cijelog tijela. Energija za izvođenje vježbi troši se većim dijelom iz potkožnog masnog tkiva i vrlo brzo kontinuiranim vježbanjem ( 3-4x tjedno) uz pravilnu prehranu donosi rezultate što znači smanjivanje opsega tijela ili dijelova tijela gdje se nakupine masti najviše talože.

 
Uz vježbe iz calaneticsa u programu CALMIX koriste se i različite vježbe drugih vrsta koje se iz treninga u trening mijenjaju da bi se: povećao intenzitet vježbanja, raznovrsnost utjecaja na razvoj muskulature, a samim tim i povećanje kondicijske razine i zadovoljstva s efektima i rezultatima vježbanja.
CALMIX je jedinstven program u kojem se vježbači svjesno upoznaju s građom tijela jer svaka vježba aktivira cijeli mišić i djeluje na njegovu izgradnju-osjet žarenja u mišićima, učvršćuje ga, a pravilnim izvođenjem i vježbanjem bez stanke promjene se osjete nakon svakog treninga.

 
Prva polovica treninga sastoji se od vježbi u stojećem stavu s minimalnim kretanjem u prostoru i sadrži većinom izolacijske vježbe za gornji dio tijela i noge te ga priprema za kompleksne vježbe u drugom dijelu treninga u položajima na podu. Stretching na kraju treninga je neizostavni dio koji opušta aktivirane mišiće i ubrzava izbacivanje otrovnih tvari iz tijela.